Розвиток брендів продуктів харчування в Україні

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Виділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в Україні
The basic stages of food brands in Ukraine

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, розвиток, development

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Розвиток брендів продуктів харчування в Україні / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 травня 2011р. – Київ : НУХТ. – С. 187–188.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced