Розвиток брендів продуктів харчування в Україні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Виділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в Україні
The basic stages of food brands in Ukraine

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, розвиток, development

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Розвиток брендів продуктів харчування в Україні / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 травня 2011р. – Київ : НУХТ. – С. 187–188.