Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.
The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and corrected

Опис

Ключові слова

історичні особливості, зовнішні ринки, попередній відбір, маркетингові дослідження, релігійні особливості, культурні особливості, historical specify features, external markets, first selection, marketing investigation, religious specify fea-tures, cultural specify features, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків / С. В. Ткачук // Проблеми науки, 2012. - № 4. – С. 43-49.

Зібрання