Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків
Файли
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Узагальнено та уточнено методику здійснення попереднього відбору цільових зовнішніх ринків, яка дозволить підприємствам приймати якісні рішення та підвищувати ефективність зовнішньоекономічної діяльності.
The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and corrected
The methods of first selection of external markets which help enterprises to take right solutions and improve the effectiveness of external economic activity are investigated and corrected
Опис
Ключові слова
історичні особливості, зовнішні ринки, попередній відбір, маркетингові дослідження, релігійні особливості, культурні особливості, historical specify features, external markets, first selection, marketing investigation, religious specify fea-tures, cultural specify features, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Методичні засади здійснення первинного відбору зовнішніх ринків / С. В. Ткачук // Проблеми науки, 2012. - № 4. – С. 43-49.