Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів. The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.

Опис

Ключові слова

маркетинг-мікс, клієнтоорієнтований комплекс маркетингу, маркетинг, marketing mix, client-oriented marketing complex, marketing, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу / С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 99–101.