Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу
Вантажиться...
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядаються сучасні підходи до розуміння елементів комплексу маркетингу з урахуванням потреб споживачів.
The modern approaches to understanding the elements of the marketing complex taking into account the needs of consumers are considered.
Опис
Ключові слова
маркетинг-мікс, клієнтоорієнтований комплекс маркетингу, маркетинг, marketing mix, client-oriented marketing complex, marketing, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Сучасна трансформація моделі маркетинг-міксу / С. В. Ткачук, В. О. Стахурський // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали VІІ всеукраїнської науково-практичної конференції, 21–22 листопада 2018 р. – К. : НУХТ, 2018. – С. 99–101.