DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Монографії, підручники, навчальні посібники >
Колективні монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/28812

Название: Perspective approaches to the formation of the product range of hotel and restaurant business
Другие названия: Перспективні підходи до формування асортименту продукції готельного та ресторанного бізнесу
Авторы: Dotsenko, Viktor
Arpul (Oleksiichuk), Oksana
Spilchuk (Molokova), Anastasia
Доценко, Віктор Федорович
Арпуль (Олексейчук), Оксана Владимировна
Спільчук (Молокова), Анастасія Юріївна
Ключевые слова: assortment policy
innovative developments
puff pastry products
асортиментна політика
інноваційні розробки
ассортиментная политика
инновационные разработки
слоеные кондитерские изделия
листкові кондитерські вироби
кафедра готельно-ресторанної справи
Issue Date: 2018
Библиографическое описание: Dotsenko V. Perspective approaches to the formation of the product range of hotel and restaurant business / Dotsenko V., Arpul O., Molokova A // Management of innovative development the economic entities collective monograph / Higher School of Social and Economic. – Przeworsk: Wydawnictwo I Drukarnia NOVA SANDEC, 2018. – Vol. 2 – С. 168-176.
Краткий осмотр (реферат): In this research was confirmed that if identify the products that are most in need among all population, establish a potential contingent of consumers, analyze the world experience of innovative developments to extend the assortment of products in hotels and restaurants, and to develop innovative products, to test the developed innovation, take measures for the popularization of the developed products, it will be possible to construct a competent assortment policy at the hotel and restaurant business enterprises. У цьому дослідженні було підтверджено, що, якщо визначити продукти, які найбільше потребують у всьому населенні, встановити потенційний контингент споживачів, аналізувати світовий досвід інноваційних розробок, розширити асортимент товарів у готелях та ресторанах, а також розробляти інноваційні продукти, для перевірки розробленої інновації, прийняття заходів для популяризації розробленої продукції, можна буде побудувати компетентну асортиментну політику на підприємствах готельного та ресторанного бізнесу. В этом исследовании было подтверждено, что, если выявить продукты, которые наиболее востребованы среди всего населения, создать потенциальный контингент потребителей, проанализировать мировой опыт инновационных разработок по расширению ассортимента продукции в гостиницах и ресторанах, а также разработать инновационные продукты, чтобы протестировать разработанные инновации, принять меры для популяризации разработанных продуктов, можно будет разработать грамотную политику ассортимента на предприятиях гостиничного и ресторанного бизнеса.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/28812
Appears in Collections:Колективні монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Dotsenco_Arpul_Molokova_6_PL.pdf143,29 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback