Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Проведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.

Опис

Ключові слова

їстівне покриття, маркетингові дослідження, споживчі переваги, edible coating, Marketing researches, consumer benefits, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Роботько, А. Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям / А. Роботько, А. Чорна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : 85 ювілейна міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2019 р. – 2019. - Ч. 1. - С. 146

Зібрання