Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Проведено дослідження споживчих переваг і чинників, що впливають на вибір споживача методом анкетного опитування. Як інструментарій для проведення досліджень використовували розроблену анкету. The research of consumer preferences and factors influencing the choice of the consumer by the method of questionnaire survey was conducted. As a tool for research, the developed questionnaire was used.

Description

Citation

Роботько, А. Маркетингові дослідження споживчих переваг під час придбання кондитерських виробів з їстівним покриттям / А. Роботько, А. Чорна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : 85 ювілейна міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2019 р. – 2019. - Ч. 1. - С. 146

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By