Методика оцінки результативності інноваційної політики підприємств спиртової галузі

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті запропоновано методику оцінки результативності інноваційної політики з урахуванням специфіки спиртової галузі, що забезпечить підвищення її якості та конкурентоспроможності підприємств.
This article presents a methodology for evaluating the effectiveness of innovation policy-specific alcohol industry that will improve their quality and competitiveness of enterprises.

Опис

Ключові слова

інноваційна політика підприємств, маркетингова політика, науково-дослідницькі і дослідницько-конструкторські роботи, політика структурних змін, технічна політика, інвестиційна політика, innovation policy ventures, marketing policy, research and research and development activities, policy of structural change, technology policy, investment policy, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Лановська, Г. І. Методика оцінки результативності інноваційної політики підприємств спиртової галузі / Г. І. Лановська // Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки, 2011. - № 4 (58). - С. 248-254.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced