Методика оцінки результативності інноваційної політики підприємств спиртової галузі
Файли
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті запропоновано методику оцінки результативності інноваційної політики з урахуванням специфіки спиртової галузі, що забезпечить підвищення її якості та конкурентоспроможності підприємств.
This article presents a methodology for evaluating the effectiveness of innovation policy-specific alcohol industry that will improve their quality and competitiveness of enterprises.
This article presents a methodology for evaluating the effectiveness of innovation policy-specific alcohol industry that will improve their quality and competitiveness of enterprises.
Опис
Ключові слова
інноваційна політика підприємств, маркетингова політика, науково-дослідницькі і дослідницько-конструкторські роботи, політика структурних змін, технічна політика, інвестиційна політика, innovation policy ventures, marketing policy, research and research and development activities, policy of structural change, technology policy, investment policy, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Лановська, Г. І. Методика оцінки результативності інноваційної політики підприємств спиртової галузі / Г. І. Лановська // Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки, 2011. - № 4 (58). - С. 248-254.