DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29697

Название: Rationale for the choice of strategy positioning for business
Другие названия: Обґрунтування вибору стратегії позиціонування для бізнесу
Авторы: Belova, Tatyana
Бєлова, Тетяна Геннадіївна
Ключевые слова: concept of positioning
positioning of the goods
positioning strategies
types of positioning
brand positioning
концепція позиціювання
позиціювання товару
стратегії позиціювання
види позиціювання
позиціювання бренду
кафедра маркетингу
Issue Date: 2019
Библиографическое описание: Datsyuk, O. Rationale for the choice of strategy positioning for business / О. Datsyuk, Т. Belova // Naukowa przestrzen Europy-2019 : materialy XV Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. – Przemysl : Nauka і studia, 2019. - Vol. 5. − P. 38-40. - (Politologia. Historia. Pravo. Ekonomiczne nauki).
Краткий осмотр (реферат): The interpretation of the concept of positioning is considered. It was proved that the idea of market positioning was first introduced by J. Traut. The steps of implementing an effective positioning strategy are substantiated. Necessity of brand positioning is determined. Conditions for choosing a positioning strategy are described. Розглянуто тлумачення концепції позиціювання. Доведено, що ідея ринкового позиціонування вперше була введена Дж. Траутом. Обґрунтовано кроки впровадження ефективної стратегії позиціонування. Визначено необхідність позиціювання бренда. Описані умови для здійснення вибору стратегії позиціювання
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/29697
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
10.pdf68,48 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback