Rationale for the choice of strategy positioning for business

Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The interpretation of the concept of positioning is considered. It was proved that the idea of market positioning was first introduced by J. Traut. The steps of implementing an effective positioning strategy are substantiated. Necessity of brand positioning is determined. Conditions for choosing a positioning strategy are described.

Опис

Ключові слова

concept of positioning, positioning of the goods, positioning strategies, types of positioning, brand positioning, концепція позиціювання, позиціювання товару, стратегії позиціювання, види позиціювання, позиціювання бренду, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Datsyuk, O. Rationale for the choice of strategy positioning for business / О. Datsyuk, Т. Belova // Naukowa przestrzen Europy-2019 : materialy XV Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. – Przemysl : Nauka і studia, 2019. - Vol. 5. − P. 38-40. - (Politologia. Historia. Pravo. Ekonomiczne nauki).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced