DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30098

Название: Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні
Другие названия: Information ontological tools to provide a research approach in STEM-education
Авторы: Шаповалов, Віктор Борисович
Шаповалов, Євгеній Борисович
Атамась, Артем Іванович
Білик, Жанна Іванівна
Shapovalov, Viktor
Shapovalov, Yevhenii
Atamas, Artem
Bilyk, Zhanna
Ключевые слова: кафедра харчової хімії
онтологія
ТОДОС
дослідницький підхід в навчанні
ontology
TODOS
a research approach in teaching
Issue Date: 2017
Библиографическое описание: Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні / В. Б. Шаповалов, Є. Б. Шаповалов, А. І. Атамась та ін. // Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави : матеріали X-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 3-10 липня 2017 р., м. Чорноморськ, Одеська область. – 2017. - C. 3–10.
Краткий осмотр (реферат): The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described. Описано особенности функционирования информационных систем для внедрения исследовательского подхода в учебную STEM деятельность. Предложено к внедрению в учебные заведения информационную систему, разработанную на базе НЦ «МАНУ», по ранжированию (подбору) исследовательских работ. Описано особенности функционирования системы подбора исследовательских работ.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30098
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shapatm2017.pdf470,25 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback