Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Описано особливості функціонування інформаційних систем для впровадження дослідницького підходу в навчальну STEM діяльність. Запропоновано до впровадження в навчальні заклади інформаційну систему, розроблену на базі НЦ «МАНУ», за ранжуванням (підбору) дослідних робіт. Описано особливості функціонування системи підбору дослідних робіт. The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described.

Опис

Ключові слова

кафедра харчової хімії, онтологія, ТОДОС, дослідницький підхід в навчанні, ontology, TODOS, a research approach in teaching

Бібліографічний опис

Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні / В. Б. Шаповалов, Є. Б. Шаповалов, А. І. Атамась та ін. // Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави : матеріали X-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 3-10 липня 2017 р., м. Чорноморськ, Одеська область. – 2017. - C. 3–10.