Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Описано особливості функціонування інформаційних систем для впровадження дослідницького підходу в навчальну STEM діяльність. Запропоновано до впровадження в навчальні заклади інформаційну систему, розроблену на базі НЦ «МАНУ», за ранжуванням (підбору) дослідних робіт. Описано особливості функціонування системи підбору дослідних робіт.
The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described.
Description
Citation
Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні / В. Б. Шаповалов, Є. Б. Шаповалов, А. І. Атамась та ін. // Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави : матеріали X-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 3-10 липня 2017 р., м. Чорноморськ, Одеська область. – 2017. - C. 3–10.