Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Описано особливості функціонування інформаційних систем для впровадження дослідницького підходу в навчальну STEM діяльність. Запропоновано до впровадження в навчальні заклади інформаційну систему, розроблену на базі НЦ «МАНУ», за ранжуванням (підбору) дослідних робіт. Описано особливості функціонування системи підбору дослідних робіт. The specificity of the functioning of information systems for the introduction of research method into the STEM-learning activity are described. It was proposed to introduce into the educational institutions an information system developed on the basis of NC "MASU" on the ranking (selection) of research works. Features of functioning of the system of selection of research works are described.

Description

Citation

Інформаційні онтологічні інструменти для забезпечення дослідницького підходу в STEM-навчанні / В. Б. Шаповалов, Є. Б. Шаповалов, А. І. Атамась та ін. // Обдаровані діти - інтелектуальний потенціал держави : матеріали X-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 3-10 липня 2017 р., м. Чорноморськ, Одеська область. – 2017. - C. 3–10.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By