Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30370
Title: The quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry
Other Titles: Система управління якістю у службі банкетів як один із елементів інноваційного розвитку готельно-ресторанним господарством
Authors: Kuzmin, Oleg
Chemakina, Oktyabrina
Kuzmin, Anton
Кузьмін, Олег Володимирович
Чемакіна, Октябрина Володимирівна
Кузьмін, Антон Олегович
Keywords: quality management system
hotel-restaurant industry
banquet service
система управління якістю
заклади готельно-ресторанного господарства
служба банкетів
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Issue Date: 2018
Citation: Kuzmin, O. The quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry / O. Kuzmin, O. Chemakina, A. Kuzmin // Management mechanisms and development strategies of economic entities in conditions of institutional transformations of the global environment : collective monograph. – Riga : "Landmark" SIA, 2019. – Vol. 2. – P. 101–110.
Abstract: The work is characterized by a quality management system in the banquet service as one of the elements of innovative development of the hotel-restaurant industry В роботі охарактеризовано систему управління якістю в службі банкетів, як один із елементів інноваційного розвитку готельно-ресторанним господарством
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/30370
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf401.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.