Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання
Вантажиться...
Дата
2019
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Згідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової
діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в
допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.
Опис
Ключові слова
студент, педагогічний вплив, психологічна характеристика, мотивація, student, pedagogical influence, psychological characteristics, motivation, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Онофрійчук, О. С. Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання / О. С. Онофрійчук, І. В.Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 505–506.