Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання
Дата
2019
Автори
Онофрійчук, Оксана Сергіївна
Нікітіна, Ірина Всеволодівна
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Згідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової
діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в
допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.
Опис
Ключові слова
студент, педагогічний вплив, психологічна характеристика, мотивація, student, pedagogical influence, psychological characteristics, motivation, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Онофрійчук, О. С. Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання / О. С. Онофрійчук, І. В.Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 505–506.