Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання

Ескіз

Дата

2019

Автори

Онофрійчук, Оксана Сергіївна
Нікітіна, Ірина Всеволодівна

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Згідно аналізу наукових джерел стосовно студента як об’єкта і суб’єкта наукової діяльності було встановлено, що в навчально-виховному процесі роль педагога полягає в допомозі, координації, консультуванні, формуванні умов для розвитку студента з урахуванням характеристики особи.

Опис

Ключові слова

студент, педагогічний вплив, психологічна характеристика, мотивація, student, pedagogical influence, psychological characteristics, motivation, кафедра технології хлібопекарських і кондитерських виробів, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Онофрійчук, О. С. Особливості студента як об’єкта і суб’єкта навчання / О. С. Онофрійчук, І. В.Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 85 Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2019 р. – Київ : НУХТ, 2019. – Ч. 3. – С. 505–506.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced