Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Досліджено роль географічних позначень при реалізації виноробної продукції. Investigated the role of geographical indications in wine production.
Опис
Ключові слова
географічні позначення, geographical indications, торгова марка, СОТ, trademark, WTO, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Міненко, М. А. Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників / М. А. Міненко, В. В. Матвєєв // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VI-ї міжн. наук.-практ. конф., м. Київ, 13-14 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 3. – С. 12.