Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено роль географічних позначень при реалізації виноробної продукції. Investigated the role of geographical indications in wine production.
Опис
Ключові слова
географічні позначення, geographical indications, торгова марка, СОТ, trademark, WTO, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Міненко, М. А. Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників / М. А. Міненко, В. В. Матвєєв // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VI-ї міжн. наук.-практ. конф., м. Київ, 13-14 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 3. – С. 12.