Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено роль географічних позначень при реалізації виноробної продукції. Investigated the role of geographical indications in wine production.

Опис

Ключові слова

географічні позначення, geographical indications, торгова марка, СОТ, trademark, WTO, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Міненко, М. А. Географічне позначення виноробної продукції один із чинників захисту інтересів товаровиробників / М. А. Міненко, В. В. Матвєєв // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : матеріали VI-ї міжн. наук.-практ. конф., м. Київ, 13-14 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технологій. – К.: НУХТ, 2010. – Ч. 3. – С. 12.