Підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі в умовах вступу України до СОТ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено взаємозв'язок понять «конкурентоспроможність підприємства» і «конкурентних переваг». Розглянуто український ринок вина після вступу до СОТ. Investigated interconnection terms «competitive enterprise» and «competitive advantage». Considered Ukrainian wine market after WTO accession.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, конкурентні переваги, підприємство, виноробна галузь, СОТ, competitiveness, competitive advantage, enterprise, wine industry, WTO, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Матвєєв, В. В. Підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі в умовах вступу України до СОТ / В. В. Матвєєв, О. М. Поляков // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ ст. : 73-ї наук. конф. мол. уч., аспір. і студ., 23-24 квітня 2007. - Ч. 1. - С. 70.