Підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі в умовах вступу України до СОТ
Файли
Дата
2007
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено взаємозв'язок понять «конкурентоспроможність підприємства» і «конкурентних переваг». Розглянуто український ринок вина після вступу до СОТ.
Investigated interconnection terms «competitive enterprise» and «competitive advantage». Considered Ukrainian wine market after WTO accession.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, конкурентні переваги, підприємство, виноробна галузь, СОТ, competitiveness, competitive advantage, enterprise, wine industry, WTO, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Матвєєв, В. В. Підвищення конкурентоспроможності підприємств виноробної галузі в умовах вступу України до СОТ / В. В. Матвєєв, О. М. Поляков // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ ст. : 73-ї наук. конф. мол. уч., аспір. і студ., 23-24 квітня 2007. - Ч. 1. - С. 70.