Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

залежність, обсяг реалізованої продукції, рекламні витрати, dependence, the volume of sales, advertising costs, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат / Л. В. Капінус, С. Б. Розумей // Проблеми економічного розвитку АПК : науково-практична конференції Аграрна наука - виробництву. : тези доп. – 2011. – С. 3.