Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

залежність, обсяг реалізованої продукції, рекламні витрати, dependence, the volume of sales, advertising costs, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Дослідження залежності обсягів реалізованої продукції від рекламних витрат / Л. В. Капінус, С. Б. Розумей // Проблеми економічного розвитку АПК : науково-практична конференції Аграрна наука - виробництву. : тези доп. – 2011. – С. 3.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced