Реклама як чинник управління поведінкою споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.

Опис

Ключові слова

реклама, advertising, рекламне звернення, поведінка споживачів, advertising appeal, behavior of consumers, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Сологуб, О. П. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів / О. П. Сологуб, Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 158-160.

Зібрання