Реклама як чинник управління поведінкою споживачів
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.
Опис
Ключові слова
реклама, advertising, рекламне звернення, поведінка споживачів, advertising appeal, behavior of consumers, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Сологуб, О. П. Реклама як чинник управління поведінкою споживачів / О. П. Сологуб, Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 158-160.