Оцінка ефективності інтернет-реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі. In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.

Опис

Ключові слова

інтернет-реклама, internet advertising, кафедра маркетингу, ефективність інтернет-реклами, віртуальний ринок, efficiency of Internet advertising, virtual market

Бібліографічний опис

Сологуб О. П. Оцінка ефективності інтернет-реклами / О. П. Сологуб, Л. В. Капінус // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2010. - № 3 (11). - С. 65-68.

Зібрання