Оцінка ефективності інтернет-реклами
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі.
In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.
Опис
Ключові слова
інтернет-реклама, internet advertising, кафедра маркетингу, ефективність інтернет-реклами, віртуальний ринок, efficiency of Internet advertising, virtual market
Бібліографічний опис
Сологуб О. П. Оцінка ефективності інтернет-реклами / О. П. Сологуб, Л. В. Капінус // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2010. - № 3 (11). - С. 65-68.