DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5509

Название: The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age
Другие названия: Психологічне дослідження низької фрустраційної толерантності у студентському віці
Авторы: Bozhok, Natalia
Божок, Наталія Олексіївна
Ключевые слова: низька фрустраційна толерантність
студентський вік
самоефективність
низкая фрустрационная толерантность
студенческий возраст
самоефективность
low frustration tolerance
student’s age
self-efficacy
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Issue Date: 2012
Библиографическое описание: Bozhok, N. The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age / N. Bozhok // Psychology and Sociology. - 2012. - volume 14.
Краткий осмотр (реферат): The sense and causes of appearance of low frustration tolerance in students’ age are discovered in the article. The syndrome of «low frustration tolerance» and factors contribution to decreasing its destructive effects are analyzed. The model of self-efficacy directed to the increasing of frustration tolerance is represented.У статті розкривається сутність та причини виникнення низької фрустраційної толерантності у юнацькому віці. Аналізується синдром «низької фрустраційної толерантност» та чинники, що зменшують його деструктивні наслідки. Представлена модель самоефективності, що спрямована на підвищення фрустраційнох толерантності.В статье раскрываются сущность и причины возникновения низкой фрустрационной толерантности в юношеском возрасте. Анализируется синдром «низкой фрустрационной толерантости» и факторы, которые снижают его деструктивных последствиия. Представлена модель самоефективности, которая направлена на повышения фрустрационной толерантности.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5509
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
low frustration.pdf122,23 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback