The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age

Ескіз

Дата

2012

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The sense and causes of appearance of low frustration tolerance in students’ age are discovered in the article. The syndrome of «low frustration tolerance» and factors contribution to decreasing its destructive effects are analyzed. The model of self-efficacy directed to the increasing of frustration tolerance is represented.

Опис

Ключові слова

низька фрустраційна толерантність, студентський вік, самоефективність, низкая фрустрационная толерантность, студенческий возраст, самоефективность, low frustration tolerance, student’s age, self-efficacy, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Bozhok, N. The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age / N. Bozhok // Psychology and Sociology. - 2012. - volume 14.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced