The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The sense and causes of appearance of low frustration tolerance in students’ age are discovered in the article. The syndrome of «low frustration tolerance» and factors contribution to decreasing its destructive effects are analyzed. The model of self-efficacy directed to the increasing of frustration tolerance is represented.
Опис
Ключові слова
низька фрустраційна толерантність, студентський вік, самоефективність, низкая фрустрационная толерантность, студенческий возраст, самоефективность, low frustration tolerance, student’s age, self-efficacy, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Bozhok, N. The psychological insight into low frustration tolerance in student’s age / N. Bozhok // Psychology and Sociology. - 2012. - volume 14.