DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8550

Название: Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise
Другие названия: Обґрунтованість вибору міжнародного ринку як запорука успішної зовнішньо-економічної діяльності підприємства
Авторы: Krainiuchenko (Fornolyak), Olga
Kochmaruk, Maria
Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
Кочмарук, Марія Володимирівна
Ключевые слова: потенціал міжнародної маркетингової діяльності
ключові елементи зовнішньоекономічного потенціалу
привабливість зарубіжного ринку
міжнародні ринки
потенциал международной маркетинговой деятельности
ключевые элементы внешнеэкономического потенциала
привлекательность зарубежного рынка
международные рынки
potential of international marketing activity
key elements of external economic potential
attractiveness of foreign market
international markets
кафедра маркетингу
Issue Date: 2012
Библиографическое описание: Krainiuchenko, O. Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise / O. Krainiuchenko, M. Kochmaruck, T. Vasilko // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická conference «Zprávy vědecké ideje -2012». - Díl 3. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 79-81.
Краткий осмотр (реферат): У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку. В международной маркетинговой деятельности важное значение имеет правильная оценка потенциала международной маркетинговой деятельности фирмы, которая возможна лишь на основе применения научно и методически обоснованного подхода, который базируется на таких основных этапах, как определение вида деятельности, относительно которой оценивается потенциал; определение состава и приоритетности ключевых элементов ЗЕП и собственно оценка наличия и достаточности потенциала фирмы на конкретном рынке. In international marketing activity it is important to have correct valuation of international marketing activities’ potential of the company, which is possible only on the basis of applying scientifically and methodically reasonable approach which is based on the main stages such as identification of the type of activities, for which the potential is estimated; identification of composition and priority for key elements of external economic potential and also assessment of the availability and sufficiency of potential firms in a certain market.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/8550
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Thesis Krainiuchenko.2012.pdf189,7 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback