Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку.

Description

Citation

Krainiuchenko, O. Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise / O. Krainiuchenko, M. Kochmaruck, T. Vasilko // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická conference «Zprávy vědecké ideje -2012». - Díl 3. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 79-81.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By