Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У міжнародній маркетинговій діяльності важливе значення має правильна оцінка потенціалу міжнародної маркетингової діяльності фірми, яка можлива лише на основі застосування науково та методично обґрунтованого підходу, що базується на таких основних етапах, як визначення виду діяльності, щодо якої оцінюється потенціал; визначення складу та пріоритетності ключових елементів ЗЕП та власне оцінка наявності та достатності потенціалу фірми на конкретному ринку.
Опис
Ключові слова
потенціал міжнародної маркетингової діяльності, ключові елементи зовнішньоекономічного потенціалу, привабливість зарубіжного ринку, міжнародні ринки, потенциал международной маркетинговой деятельности, ключевые элементы внешнеэкономического потенциала, привлекательность зарубежного рынка, международные рынки, potential of international marketing activity, key elements of external economic potential, attractiveness of foreign market, international markets, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Krainiuchenko, O. Validity of the choice of international markets as the key to successful foreign economic activity of enterprise / O. Krainiuchenko, M. Kochmaruck, T. Vasilko // Materiály VIII mezinárodní vědecko - praktická conference «Zprávy vědecké ideje -2012». - Díl 3. Ekonomické vědy. Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o – 88 stran. – P. 79-81.