Ефективність реклами в Інтернеті
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто різновиди Інтернет-реклами та основні методи оцінювання її ефективності.
Опис
Ключові слова
реклама, Інтернет, види реклами, ефективність реклами, реклама, Интернет, виды рекламы, эффективность рекламы, advertising, Internet, types of advertising, advertising efficiency, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Осипенко, М. О. Ефективність реклами в Інтернеті / М. O. Осипенко, О. Ф. Крайнюченко // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Икономики. – Република България, София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2013. - Т. 3. – С. 55-57.