Ефективність реклами в Інтернеті

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто різновиди Інтернет-реклами та основні методи оцінювання її ефективності.

Опис

Ключові слова

реклама, Інтернет, види реклами, ефективність реклами, реклама, Интернет, виды рекламы, эффективность рекламы, advertising, Internet, types of advertising, advertising efficiency, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Осипенко, М. О. Ефективність реклами в Інтернеті / М. O. Осипенко, О. Ф. Крайнюченко // Материали за 9-а международна научна практична конференция, «Бъдещите изследвания – 2013». – Икономики. – Република България, София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2013. - Т. 3. – С. 55-57.