Необхідність використання системи маркетингового контролю
Вантажиться...
Дата
2013
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто складову процесу управління маркетингу, а саме контроль маркетингової діяльності підприємства, його сутність, елементи, різновиди та необхідність організації та використання.
The constituent of process of management of marketing is considered, namely control of marketing activity of enterprise, his essence, elements, varieties and necessity of organization and use.
Опис
Ключові слова
маркетинговий контроль, організація контролю маркетингу, елементи контрольно-аналітичної системи, різновиди маркетингового контролю, marketing control, organization of control of marketing, elements of control-analytical systems, varieties of marketing control, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Пєхота, І. С. Необхідність використання системи маркетингового контролю / І. С. Пєхота, О. Ф. Крайнюченко // Materiały IX Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji «Naukova prezestren Europy – 2013». Ekonomiczne nauki. – Przemyśl : «Nauka i studia» – Volume 5. – С. 8-10.