Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем
Вантажиться...
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто класифікацію споживачів товарів та послуг за життєвою мотивацією – уникаюча мотивація та мотивація досягнень, проведено співставлення класифікації по мотиваційному профілю і ставлення клієнтів до реклами.
We consider classification of consumer goods and services vital motivation - avoiding motivation and achievement motivation, adequacy classification of motivational profiles and attitudes to advertising clients.
Опис
Ключові слова
мотиваційний профіль, мотивація, ставлення до реклами, motivational profile, motivation, attitude towards advertising, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Репіч, Т. А. Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на VIII Міжнародній науково-практичної конференції, 22-23 березня 2012 р. – Київ. НУХТ.