Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто класифікацію споживачів товарів та послуг за життєвою мотивацією – уникаюча мотивація та мотивація досягнень, проведено співставлення класифікації по мотиваційному профілю і ставлення клієнтів до реклами. We consider classification of consumer goods and services vital motivation - avoiding motivation and achievement motivation, adequacy classification of motivational profiles and attitudes to advertising clients.

Опис

Ключові слова

мотиваційний профіль, мотивація, ставлення до реклами, motivational profile, motivation, attitude towards advertising, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Класифікація ставлення до реклами за життєвою мотивацією та мотиваційним профілем / Т. А. Репіч // Управління сучасним підприємством: тези доповіді на VIII Міжнародній науково-практичної конференції, 22-23 березня 2012 р. – Київ. НУХТ.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced