Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі
Вантажиться...
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто значення мерчандайзингу в системі підвищення ефективності роздрібної торгівлі. Визначено його завдання та обґрунтовано основні принципи.
The role of merchandising is defined in the system of improving the efficiency of retail. Analyzed its objectives and grounded basic principles.
Опис
Ключові слова
управління запасами, розміщення продукції, ефективність роздрібної торгівлі, принципи мерчандайзингу, місце продажу, inventory management, product placement, efficiency of retail, merchandising principles, place of sale, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Страшинська Л. В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі / Л. В. Страшинська // Науковий вісник ЛНУВМБ. – Львів, 2011. – С. 97–105.