Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто значення мерчандайзингу в системі підвищення ефективності роздрібної торгівлі. Визначено його завдання та обґрунтовано основні принципи. The role of merchandising is defined in the system of improving the efficiency of retail. Analyzed its objectives and grounded basic principles.

Опис

Ключові слова

управління запасами, розміщення продукції, ефективність роздрібної торгівлі, принципи мерчандайзингу, місце продажу, inventory management, product placement, efficiency of retail, merchandising principles, place of sale, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська Л. В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі / Л. В. Страшинська // Науковий вісник ЛНУВМБ. – Львів, 2011. – С. 97–105.

Зібрання