Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто значення мерчандайзингу в системі підвищення ефективності роздрібної торгівлі. Визначено його завдання та обґрунтовано основні принципи. The role of merchandising is defined in the system of improving the efficiency of retail. Analyzed its objectives and grounded basic principles.

Опис

Ключові слова

управління запасами, розміщення продукції, ефективність роздрібної торгівлі, принципи мерчандайзингу, місце продажу, inventory management, product placement, efficiency of retail, merchandising principles, place of sale, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська Л. В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі / Л. В. Страшинська // Науковий вісник ЛНУВМБ. – Львів, 2011. – С. 97–105.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced