Інформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємств

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В тезах доповіді дана характеристика інформаційних технологій маркетингу, які мають цілеспрямований вплив на підвищення рівня економічної діяльності підприємства. This thesis contains materials about marketing information technologies which making real economic enterprise development.

Опис

Ключові слова

програмне забезпеченні, ресурси Інтернет, інформаційні технології маркетингу, software, Internet resources, marketing information technologies, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Шаповал, О. Ф. Інформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємств / О. Ф. Шаповал // Управління сучасним підприємством : Матеріали IX міжнародної науково-практичної конференції : тези доповідей. – К., НУХТ, 2013. – C. 203

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced