Інформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємств
Файли
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В тезах доповіді дана характеристика інформаційних технологій маркетингу, які мають цілеспрямований вплив на підвищення рівня економічної діяльності підприємства.
This thesis contains materials about marketing information technologies which making real economic enterprise development.
Опис
Ключові слова
програмне забезпеченні, ресурси Інтернет, інформаційні технології маркетингу, software, Internet resources, marketing information technologies, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Шаповал, О. Ф. Інформаційні технології маркетингу як засіб економічного зростання підприємств / О. Ф. Шаповал // Управління сучасним підприємством : Матеріали IX міжнародної науково-практичної конференції : тези доповідей. – К., НУХТ, 2013. – C. 203