Перегляд за Автор "Іванова, Аліна Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта(2013) Іванова, Аліна Андріївна; Розметова, Олена ГригорівнаДля багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням витрат.Документ Досвід та перспективи QR-коду як ефективного методу просування послуги на ринку(2014) Іванова, Аліна АндріївнаБільш ніж 50% користувачів мобільного зв'язку Японії, 14 млн користувачів в США,4 млн користувачів у Великій Британії використовують QR-коди в повсякденному житті. Найпопулярніші події, які відбувались за допомогою QR-кодів це перехід на веб-сайт, отримання тексту та обмін контактами. Доцільно визначити перспективу розвитку QR-кодів та ефективність їх використання на ринку України. More than 50% of mobile phone users in Japan, 14 million users in the US, 4 million users in the UK are using QR-codes in everyday life. Top events that occurred using QR-codes is the transition to a Web site, receive text and exchange contacts. It is advisable to determine the future development of QR-codes and effectiveness of their use in Ukraine.Документ Інноваційні маркетингові технології просування готельного продукту(2012) Іванова, Аліна Андріївна; Розметова, Олена ГригорівнаНа сьогодні необхідною складовою успіху будь-якого підприємства є вивчення ринку, а саме вивчення споживачів, конкурентів, умови функціонування, цін на товари та послуги та ін. В готелі цією діяльністю займається відділ продажів та маркетингу. В даний час все частіше готелі займаються пошуком клієнта, а не клієнт шукає собі номер, що значно збільшило роль просування послуг в останні роки. Today a necessary component of the success of any company is a market research study of consumers in particular, competition, operating conditions, prices of goods and services, and others. The hotel this activity is engaged in sales and marketing. At present, more and more hotels are seeking the client, not the client is looking for a number that greatly increased the role of promoting services in recent years.