Перегляд за Автор "Богун, Леся Юріївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Класифікація інструментів трейд-маркетингу(2018) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна; Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаСучасні тенденції розвитку споживчого ринку України вимагають від підприємств інтенсифікації зусиль стосовно мотивації споживача до здійснення покупки та утримання лояльності до торгових марок виробників, застосовуючи нові форми та методи ведення бізнесу. Саме тому стає необхідним вивчення моделей ведення бізнесу міжнародних компаній. Однією з них, яка набуває значної популярності серед європейських та американських компаній, є система інструментів трейд-маркетингу.The article aims to analyse the transformation of the concept «trade-marketing», improve the classification of tools of the system of trade-marketing and define the features of their use by industrial and intermediate enterprises.Документ Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу(2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана БорисівнаУ статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.Документ Товарознавча оцінка якості натуральних соків(2016) Богун, Леся Юріївна; Рябко, Оксана Ігорівна; Рябченко, Наталія ОлександрівнаСпоживання фруктових і овочевих соків населенням України за останні роки значно зросло. На ринку України реалізується багато різновидів соків і нектарів, які відрізняються за якістю та споживними властивостями. Consumption of fruit and vegetable juices population of Ukraine in recent years has increased significantly. In Ukraine implemented many varieties of juices and nectars, which are different quality and consumer properties.Документ Товарознавча оцінка історичних ювелірних виробів фірми «Фаберже»(2016) Богун, Леся Юріївна; Артюх, Тетяна МиколаївнаУміння досягти враження за рахунок створення особливо яскравої художньої форми ювелірного виробу, а не тільки за рахунок дорогоцінних матеріалів, відрізняло роботи відомих російських майстрів фірми Карла Фаберже, що набули світового визнання. Актуальність даної теми полягає у дослідженні особливих ідентифікаційних ознак історичних ювелірних виробів за рахунок використання ексклюзивних матеріалів і особливої техніки виробництва. The ability to achieve an impression by creating a particularly bright jewel art form, not only by precious materials distinguished works of famous Russian artists Faberge firm that gained world recognition. The relevance of this theme is to study the special identification signs historic jewels through the use of exclusive materials and special production techniques.