Перегляд за Автор "Бойко, С. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Досвід та проблеми переходу на нові технології навчання на кафедрах загальноінженерноого спрямування(2004) Гуць, Віктор Степанович; Литвиненко, Анатолій Михайлович; Бойко, С. А.Перехід вищої школи на нову, сучасну систему освіти, інтегровану в загальноєвропейську систему підготовки інженерних кадрів вимагає зміну структури викладання із запровадженням розвиненої комп’ютерної системи фахової підготовки спеціалістів, що передбачає такі елементи комп’ютерної технології: розрахунково-графічні та тестові програми для оцінки знань студентів. На даний момент, при викладанні дисциплін “Основи охорони праці”, “Охорона праці в галузі”, “Цивільна оборона”, “Безпека життєдіяльності” використовується близько 60 програмних засобів. Прискорення цього переходу передбачає вирішення декількох задач – загальноуніверситецьких (забезпечення кафедр комп’ютерною технікою, сучасними навчальними програмами та виходом в мережу Internet) та кафедральних (підготовка електронної навчальної літератури, організація і оптимізація самостійної роботи та тестового контролю знань студентів). Passing of higher school to the new, modern system of education, computer-integrated in the European system of training of engineerings personnels requires the change of structure teaching with introduction of the developed computer system of professional preparation of specialists, which foresees such elements of computer technology: calculation-graphic and test programs for the estimation of knowledges of students. Now, at teaching of disciplines of “Basis of labour protection”, labour “Protection in industry”, “Civil defensive”, “Safety of vital functions” is used about 60 programmatic facilities. The acceleration of this transition is foreseen by the decision of a few tasks – total-university (providing of departments a computer technique, by modern on-line tutorials and output in the network of Internet) and department (preparation of electronic educational literature, organization and optimization of independent work and test control of knowledge’s of students).