Перегляд за Автор "Гембець, Алла Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Винний та гастрономічний туризм: глобальні тренди та локальні практики(2017) Антоненко, Ірина Ярославівна; Арпуль (Олексійчук), Оксана Володимирівна; Бабич, Ірина Михайлівна; Басюк, Дарія Іванівна; Безпала, Ольга Василівна; Божук, Тетяна; Бондар, Наталія Петрівна; Бугаєва, Олена; Вітряк, Оксана Павлівна; Гембець, Алла Вікторівна; Головко, Ольга Миколаївна; Гринюк, Олег Юрійович; Грянило, Анжеліка Василівна; Заварзіна, Валерія; Зваричук, Едуард Олександрович; Іванов, Андрій Миколайович; Казанцева, Катерина Анатоліївна; Калмикова, Ірина Семенівна; Ковешніков, Володимир Сергійович; Мазурець, Роман Русланович; Масляк, Петро Олексійович; Марцин, Тетяна Олександрівна; Меліх, Олена Олександрівна; Мельник, Ірина Леонідівна; Нездоймінов, Сергій Георгійович; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна; Поколодна, Марія Миколаївна; Руднєва, Марина Григорівна; Саркісян, Ганна Овсепівна; Сологуб, Юрій Іванович; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Ткаченко, Любов Володимирівна; Хорохоріна, ВалеріяВикладено сучасні підходи до сутності, соціально-економічних функцій та особливостей розвитку еногастрономічного туризму, оцінки туристичного потенціалу кулінарних традицій, типових продуктів, страв і напоїв, харчової поведінки населення різних регіонів України. Досліджено міжнародний досвід розвитку винного та гастрономічного туризму. Представлена проблематика інноваційних засад формування туристичних продуктів з урахуванням потенціалу еногастрономічного туризму в Україні та регіонах. Modern approaches to the essence, socio-economic functions and features of the enhastronomy tourism development , the tourist potential of culinary traditions estimation , typical products, dishes and beverages, and food behavior of the population of different regions of Ukraine are presented. The international experience of wine and gastronomic tourism development is explored. The problem of innovative principles of tourism products formation taking into account the potential of enogastronomic tourism in Ukraine and regions is presented.Документ Поведінка споживача на ринку туристських послуг(2015) Гембець, Алла Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаРішення зробити покупку - це багатоступінчастий процес. На стадії оцінки споживачем варіантів покупки встановлюється рейтинг товару або послуги серед тих, з яких належить зробити вибір, і формується намір придбати той товар/послугу, якому віддається перевага. Маркетинг не закінчується купівлею споживачем товару/послуги, так як після покупки споживач може відчувати задоволення або невдоволення, і ця «післякупівельна» поведінка представляє великий інтерес для маркетологів. The decision to make a purchase - a multi-step process. At the evaluation stage consumer purchase options installed rating of goods or services among those which choose to do, and is formed to buy a product / service preferred. Marketing does not end with the purchase of consumer goods / services because after buying consumer can feel pleasure or displeasure, and this "pislyakupivelna" behavior is of great interest to marketers.Документ Пріоритетні напрями позиціонування Ісландії, як туристичної дестинації(2016) Гембець, Алла Вікторівна; Розметова, Олена ГригорівнаВиробники та постачальники туристичних послуг вимушені постійно працювати над розширенням своїх послуг, шукати нові туристичні напрями, дестинації. Однією з цікавих та перспективних в цьому аспекті країн є Ісландія. Manufacturers and suppliers of travel services to constantly work to expand their services, find new travel trends, destinations. One of the most interesting and promising aspect of this is Iceland.Документ Технологія CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT як сучасний маркетинговий підхід підприємств туристичного бізнесу(2014) Гембець, Алла Вікторівна; Сологуб, Юрій ІвановичУ сучасних умовах, коли на ринку існує значна конкуренція, при управлінні якістю тур продукту необхідно активніше розвивати використання нематеріальних активів - специфічних нефінансових ресурсів, що не мають фізичної форми, однак надають власнику права та привілеї в процесі надання послуг і при цьому формують економічну вигоду для підприємства (репутація, торговельна марка, фірмовий стиль, відносини з постачальниками, клієнтами). In the current environment where the market is highly competitive, the management of quality tour product should actively promote the use of intangible assets - specific non-financial resources that have no physical form, but give the holder the rights and privileges in the provision of services and thus forming an economic advantage for Enterprise (reputation, brand name, corporate identity, relationships with suppliers, customers).Документ Інтернет-брендинг як фактор конкурентноспроможності туристичних підприємств(2015) Гембець, Алла Вікторівна; Погуда (Шиян), Наталія Вікторівна