Перегляд за Автор "Горіла, Анастасія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Організація PR-кампанії для виведення кави Starbucks на український ринок(2021) Горіла, Анастасія ОлександрівнаДокумент Організація та реалізація PR-кампанії з виведення кави Starbucks на український ринок(2021) Соловйова, Юлія Євгеніївна; Горіла, Анастасія ОлександрівнаБренд Starbucks за 50 років свого існування став лідером світового кавового ринку в сегменті рітейлу та HoReCa. Однак бренд продовжує розвиватись та завойовувати нові світові ринки. Вихід бренду на український ринок очікувався з 2011 р., але тільки на початку 2021 р. компанія Nestle стала дистриб'ютором торгової марки кави Starbucks. Наразі кава Starbucks представлена тільки в рітейл сегменті. Наукова стаття присвячена особливостям розробки та реалізації PR-кампанії з виведення кави бренду Starbucks на український ринок. Визначено мету, завдання, учасників PR-кампанії. Розглянуто комплекс інструментів, що були використані для PR-підтримки бренду (прес-конференція, прес-реліз, інфлюенс-маркетинг, креативна розсилка для журналіс-тів та блогерів, івент для лайфстайл ЗМІ) та проаналізовано їхню результативність. Завдяки вдало дібраним інструментам PR-кампанії було досягнуто її мету – підвищення пізнаваності бренду серед цільової аудиторії.