Перегляд за Автор "Гулька, Вікторія Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Застосування концепції соціально-відповідального маркетингу в діяльності підприємства(2019) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Гулька, Вікторія ІгорівнаСтаття присвячена розгляду сутності концепції соціально-відповідального маркетингу. Наводиться тлумачення цього терміну різними науковцями. Викладений погляд на зміст цієї концепції гуру маркетингу – Філіпа Котлера. Наводяться принципи, за якими повинні розвиватись компанії, котрі є прихильниками концепції соціально-відповідального маркетингу. Окреслено основні інструменти соціально-відповідальної діяльності компанії. Доведено, що найбільш популярними інструментами застосування концепції соціально-відповідального маркетингу серед вітчизняних підприємств є благодійна діяльність та спонсорство. Наведено приклади соціально-відповідальних компаній, які працюють на українському та закордонному ринках, серед яких American Express Company, Pampers, Avon. Визначено напрямки прояву концепції соціально-відповідального маркетингу та їхній зміст. Доведено переваги застосування даної концепції у практичній діяльності підприємства.Документ Застосування перспективних маркетингових рішень в діяльності підприємства(2021) Гулька, Вікторія ІгорівнаДокумент Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку(Капінус, Л. В. Маркетингові технології інтернет-магазинів на онлайн-ринку / Л. В. Капінус, В. І. Гулька, Т. Г. Бєлова // Бізнес-навігатор. – 2019. – Вип. 6.1-1 (56). – С. 194–199., 2019) Капінус, Лариса Василівна; Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ статті розглянуто переваги використання маркетингових технологій інтернет-магазинів на онлайн-ринку та з’ясовано базові причини, які пришвидшують розвиток онлайн-покупок. Визначено стратегічні цілі роздрібних підприємств у віртуальному просторі. Вивчено основні маркетингові інструменти, які допомагають збільшувати точки дотику з цільовою аудиторією, аналізувати поведінку користувачів сайту з продажу товарів. Розкрито сутність спеціальних сервісів для визначення сегментів користувачів інтернет-магазинів, а також необхідність програмного забезпечення та порталів для аналізу конкурентів. Зосереджено увагу на таргетинговій, медійній та нативній рекламі, а також на SEO-оптимізації, що допомагає просувати сайт та формувати контент. Узагальнено можливості розвитку інтернет-магазинів, які ефективно використовують технології електронного мерчандайзингу та smm-просування. З’ясовано, що однакова увага до кожного маркетингового інструменту та грамотне і комплексне їх використання відкривають широкі можливості для розвитку бізнесу на онлайн-ринку.Документ Переваги застосування digital-маркетингу в діяльності підприємств(2020) Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто переваги застосування digital-маркетингу в діяльності підприємств. Доведено, що швидкість підхоплення та впровадження нових тенденцій, методів впливу на споживачів та застосування перспективних методів просування продуктів та послуг визначають рівень конкурентоспроможності підприємств. Компанії, яким вдається випередити інших, здобувають лідерство на ринку та високі прибутки. Обгрунтовано, що Digital-маркетинг – це певний стратегічний комплекс маркетингових заходів, який характеризується контактуванням зі споживачами онлайн та оффлайн за допомогою цифрових каналів для просування бренду компанії, його товарів та послуг на ринку. The advantages of using digital marketing in the activities of enterprises are considered. It is proved that the speed of picking up and implementing new trends, methods of influencing consumers and the use of promising methods of promoting products and services determine the level of competitiveness of enterprises. Companies that manage to stay ahead of others gain market leadership and high profits. It is substantiated that Digital-marketing is a certain strategic set of marketing activities, which is characterized by contact with consumers online and offline through digital channels to promote the company's brand, its products and services in the market.Документ Соціальна реклама: сутність, напрямки та функції(2019) Гулька, Вікторія Ігорівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Способи залучення коштів підприємством на здійснення соціальних проектів(2019) Гулька, Вікторія Ігорівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено важливість розгляду теми корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуто ефективні засоби привернення уваги суспільства до соціальних проблем та популяризації власної ТМ. Визначено необхідність прийняття підприємством участі у різного роду соціальних проектах, створенні спеціальних благодійних фондів. Показано, що концепція корпоративної соціальної відповідальності є ефективним маркетинговим інструментом, що допомагає підприємству виділятися серед конкурентів та сприяє зростанню лояльності споживачів до бренду. Визначено, що однією з основних форм залучення коштів підприємства є благодійництво та спонсорство. The importance of considering the theme of corporate social responsibility is proved. Effective means of attracting public attention to social problems and popularizing their own TM are considered. The necessity of accepting participation in various social projects, creation of special charitable foundations is determined. It is shown that the concept of corporate social responsibility is an effective marketing tool that helps the company to stand out among its competitors and promotes the growth of consumer loyalty to the brand. It is determined that one of the main forms of attracting funds is philanthropy and sponsorship.