Перегляд за Автор "Дерев’янко, Олена Георгіївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив рейтингів репутації на сприйняття компанії стейкхолдерами(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаВ рамках даної статті нас цікавить вплив рейтингів репутації – на репутацію. Як люди, знайомлячись з рейтингом, змінюють свою думку про компанію? І чи здатен рейтинг нівелювати іншу (скажімо, фінансову) інформацію про компанію? Стаття пояснює зв'язок між поведінкою компанії та її репутацією і, таким чином, поглиблює розуміння того, як ефективно управляти репутацією.Документ Капіталізація виробників харчових продуктів в аспекті забезпечення продовольчої безпеки(2020) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаУ статті представлено результати визначення взаємозв’язку капіталізації вітчизняних харчових підприємств та продовольчої безпеки країни. Основною метою даної статті є наведення авторської аргументації щодо того, що цільова модель діяльності харчових підприємств, яка пов’язана із забезпеченням зростання їх капіталізації не є суперечливою до задач забезпечення продовольчої безпеки країни. Представленні у статті результати факторного фінансового аналізу капіталізації вітчизняних харчових підприємств на основі RE-моделі свідчать про те, що додана вартість бізнесу визначається спредом доходності реалізації харчових продуктів та обсягами їх продажу. Це мотивує менеджмент вітчизняних харчових підприємств фокусуватися на питаннях забезпечення найвищого рівня якості та конкурентоспроможності харчових продуктів, що відповідно вимагає розвитку їх ресурсної бази. Наведені розрахунки динаміки змін технологічного рівня розвитку виробничої бази вітчизняних харчових підприємств та рівня впровадження ними маркетингових інновацій є свідченням того, що орієнтація на високі фінансово-економічні результати капіталоутворення зумовлює активізацію діяльності в забезпеченні викової якості харчових продуктів, а, відповідно, позитивно впливає на продовольчу безпеку країни. The article presents the results of determining the relationship of capitalization of domestic food en-terprises and food security of the country. The main purpose of this article is to represent the author's argu-ment regarding the fact that the target model of activity of food companies, which is associated with the growth of their capitalization, is not contradictory to the objectives of ensuring food security of the country. In the course of their search the following methods were used: scientific generalization, parameterization, cost, financial taxonomy and factor analysis, the method of causality. The use of these methods allowed us to ob-tain results that confirmed the author's working hypothesis, which was formulated at the beginning of the study. Presented in the article results of the factorial financial analysis of capitalization of domestic food companies based on the RE model indicate that the added value of the business is determined by the yield spread of food sales and their volume of production sales. It motivates the management of domestic food enterprises to focus on ensuring a high level of quality and competitiveness of food products, which conse-quently requires the development of their resource base. The calculations of the dynamics of changes of the technological level of development of the productive base of the domestic food enterprises and the level of implementation of marketing innovations is the evidence that the focus on high financial-economic results of capital formation stipulates in increased activity in providing high quality food products, and, accordingly, has a positive effect on food security of the country. The scientific novelty of this research lies in mainstreaming the linkages between the financial and economic results of capital formation in food industry and food securi-ty level of the country. Practical results are a proof of the author's working hypothesis, that the growth of ca-pitalization of food companies is possible only by providing qualitative food products and increasing the vo-lume of production and sales, which directly has a positive effect on food security of the country.Документ Логіка формування системи репутаційного менеджменту компаній(2017) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаУ статті, по-перше, аргументовано та систематизувати фактори формування довіри стейкхолдерів до підприємства, представлено цілеспрямований вплив на зазначені фактори як основу системи репутаційного менеджменту; по-друге, визначено основні способи цілеспрямованого формування довіри, основу й інструментарій комунікації підприємства із ключовими стейкхолдерами у процесі формування довіри — репутації; потретє, об’єднано елементи репутаційного менеджменту та способи комунікації в єдину систему репутаційного менеджменту підприємства, пояснено основні взаємозв’язки та закономірності даної системи з позиції забезпечення довіри до підприємства (цільової репутації). In the article the author argues and systematizes the factors of formation of trust of stakeholders to the enterprise. The purposeful influence on these factors as a basis of the system of reputation management is presented. Author defines the main methods of purposeful trust formation, the basis and tools of enterprise communication with key stakeholders in the process of building trust-reputation. Author combines elements of reputation management and communication techniques into a single system of reputation management of the enterprise, explaining the main interconnections and regularities of this system from the point of view of providing trust to the enterprise (target reputation).Документ Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати(2018) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаВ статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; по-друге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами. Автором досліджено і розвинено інструментарій оцінки стратегічної ефективності управління репутацією підприємства на основі концепції репутаційної ренти. Наведено авторське визначення поняття «репутаційна рента»: як теоретико-методологічний базис стратегічної ефективності репутаційного менеджменту підприємства і частковий вияв шумпетеріанської ренти — надприбутку (ненормативно високого прибутку) від «інноваційної монополії» на унікальний ресурс; таким ресурсом є антикрихка репутація — радикальна маркетингова/організаційна інновація. In the article, the mechanisms of the impact of reputation management are systematized and combined into three main groups. Firstly, the effect of reputation impact on the company’s resources. Secondly, these are market effects associated with the action of the «supply-demand» mechanism and the change in the microeconomic model of the enterprise’s functioning. Thirdly, these are effects of increasing the sustainability of business development in both normal and crisis conditions, due to a decrease in the turbulence of the operating environment and the establishment of longterm «contracts» with stakeholders. The author has explored and developed a tool for evaluating the strategic effectiveness of managing the reputation of an enterprise based on the concept of reputational rent. The author’s definition of the concept of «reputational rent» is given: as a theoretical and methodological basis for the strategic effectiveness of the reputation management of the enterprise and a particular manifestation of the Sumperian rent — excess profits (non-normative high profits) from the «innovative monopoly» to a unique resource; such resource is an antifragil reputation — a radical marketing /organizational innovation.Документ Оцінювання економічного зростання підприємств за критерієм капіталізації(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаМетою статті є обґрунтування доцільності здійснення оцінювання економічного зростання з критерієм капіталізації, як таким, що багатоаспектно враховує широкий спектр факторів, які впливають на різні аспекти діяльності підприємств з урахуванням їх сучасної специфіки. У процесі здійснення наукового дослідження було використано методи узагальнення(для визначення змісту економічного зростання), причинно-наслідкових зв’язків (при формалізації логіки оцінювання економічного зростання за критерієм капіталізації підприємства). Ключовими факторами економічного зростання визначено величину функціонуючого капіталу, вимірювання якого може здійснюватися на основі різних метрик, та доданої вартості, яку запропоновано вимірювати на основі методології розрахунку економічного прибутку. Новизна дослідження полягає у тому, що багатофакторна інтерпретація чистого остаточного прибутку, як одного із вимірників економічного прибутку дозволила сформувати систему ключових показників, які визначають економічне зростання підприємств в аспекті капіталотворення. Практична значущість пропонованого методичного підходу підтверджена розрахунками, які зроблені за даними промислових підприємств України.Документ Проблема відсутності системного репутаці-йного менеджменту на підприємствах України(2016) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаРепутація вітчизняних підприємств формується здебільшого спонтанно, ситуативно. Причина проблеми — орієнтація переважної частини українського бізнесу, власників і менеджменту підприємств на досягнення короткострокових цілей, а репутація працює у довгостроковій перспективі, оскільки вона є стратегічним ресурсом. Reputation of Ukrainian enterprises is mainly formed spontaneously, depending on the situation. The reason for the problem is orientation of the majority of Ukrainian business owners and management to achieve short-term goals. Reputation works over the long term, because it is a strategic resource.Документ Репутаційні аспекти капіталізації підприємства(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаАктуалізовано проблематику дослідження репутації як фундаментального фактора капіталоутворення за сучасних умов діяльності підприємства. Наведено наукову аргументацію щодо характеристики репутації як сполучного елементу інтелектуального та соціального капіталу, що впливає на якість та результати процесів капіталоутворення. Конкретизовано механізми забезпечення зростання капіталізації у репутаційній площині, які упорядковано так: забезпечення (полегшення) доступу до капіталу; зниження витрат, насамперед управлінських і трансакційних, унаслідок запровадження підприємством організаційних та управлінських новацій, що спрощують комунікації; підвищення продуктивності використовуваних активів; дія ефекту зниження конкуренції в сегментах ринку, де позиціонуються продукти підприємства; дія ефекту підвищення конкуренції серед інвесторів за можливість інвестувати в зазначене підприємство; стійкість розвитку з репутацією, що цілеспрямовано формується; ефект «довголіття», або подовження життєвого циклу. Доведено взаємозв’язок результатів капіталізації та репутації компанії в контексті створення шумпетеріанської та репутаційної ренти. Обґрунтовано авторську позицію щодо доцільності управлінського фокусування на якості бізнес-процесів (формування довіри як результату ефективних бізнес-процесів) та впливу на цінності стейкхолдерів (формування довіри як свідчення спорідненості / тотожності цінностей компанії та її корпоративних аудиторій), що є дієвими концептами у забезпеченні зростання капіталізації підприємств.Документ Репутація виробників харчових продуктів як спосіб забезпечення продовольчої безпеки(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаУ сучасному світовому просторі забезпечення продовольчої безпеки, як однієї з глобальних проблем людства, відводиться ключове значення. Вітчизняна практика поведінки виробників харчових продуктів відрізняється від світових, оскільки спирається на пріоритети забезпечення швидких фінансових вигід у короткостроковій перспективі (у межах політичного циклу), ніж на сучасну теоретико-методичну базу продовольчого менеджменту як науки. Якщо розглядати питання продовольчої безпеки в аспекті вирішення проблеми забезпечення конкурентоспроможності країни, то варто говорити не стільки про достатність та фізичну доступність продовольства для населення, скільки про економічну доступність до якісних продуктів харчування, що забезпечується як платоспроможним попитом, так і можливостями пропонування відповідної продукції. Метою даної статті є наведення наукової аргументації щодо взаємозв’язку продовольчої безпеки та репутації виробників харчових продуктів. У ході роботи над статтею було використано загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання, а саме: бібліографічного та термінологічного аналізу – для визначення терміну «репутація компанії»; наукового узагальнення – при систематизації основних очікувань споживачів, невідповідність яким створює передумови для реалізації репутаційних ризиків виробників харчових продуктів. У статті представлено результати досліджень репутації виробників харчових продуктів в аспекті забезпечення економічної доступності до продуктів харчування, як однієї з базових характеристик продовольчої безпеки. Новизна дослідження полягає у тому, що фокусуючись на репутаційних аспектах продуктового бізнесу відбувається забезпечення зростання якісного рівня як попиту на харчові продукти, та і вимог до відповідних виробників, що позитивно впливає на загальний рівень продовольчої безпеки та конкурентоспроможності країни. Перспективним напрямком подальших досліджень автора у даному тематичному просторі є вивчення проблематики трансформації бізнес-моделей продуктових компаній з урахуванням глобальних трендів та викликів, що безпосередньо впливають на продовольчу безпеку.Документ Репутація і вартість брендів підприємств харчової промисловості України(2015) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаАвтор аналізує тенденції формування вартості брендів і репутації підприємств українського харчопрому з позиції їх репутаційного менеджменту. Визнані бренди вітчизняного харчопрому спираються в першу чергу не на PR, а на високу якість продукції і ефективно побудовані бізнес-процеси як базис репутаційного менеджменту; рейтинги засвідчують високу вартість цілісних брендів, що виконують свої обіцянки, де стекхолдери компанії свідомо стають послами свого бренду. Для посилення брендів компанії харчопрому активно користуються послугами стратегічного і оперативного PR-консалтингу зовнішніх комунікаційних агенцій. Відомі і, відповідно, дорогі бренди на інструментально-технологічному рівні для підвищення вартості використовують брендинг: формулюється суть бренду, визначаються його атрибути і цінності, розробляється легенда бренду та комунікативна політика. The author analyzes the trends in the development of brands’ value and reputation of the Ukrainian food industry companies and their reputation management. Empirically confirmed following trends in the development of brands’ value and reputation of Ukrainian enterprises food industry from the standpoint of reputation management. Recognized brands of domestic food industry are based not primarily on PR, the high quality products and effectively built business processes are the basis of reputation management. Ratings confirm the high cost of brands that keeps their promises where the stakeholders of the company consciously become ambassadors of their brand — and this ensures success. The essential foundation of the brand to the high cost — is the loyalty of its customers, a high degree of recognisability. To strengthen the food industry brands’ (such as «Roshen», IDS Group, «AVK») actively used the strategic and operational consulting services of PR-external communication agencies, the latter provide full outsourcing business functions «Public Relations» and implementation of specific projects using the tools of branding (ATL, BTL, WOM). Known and, therefore, expensive brands on the instrumental and technological level to increase the value of using branding, formulated the essence of the brand, defined by its attributes. Storytelling is traditionally used for recognizable brands image design and, accordingly, media, event and digital activities. Branding can «pump up» rating in the short term, to achieve the maximum possible sympathy consumers get targeted result of increase loyalty and sales in the short termДокумент Інституціоналізація та імплементація репутаційного менеджменту на підприємствах(2016) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаСтаттю присвячено розвитку фундаментальних засад управління репутацією підприємств і розробці його методологічного забезпечення. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальний підхід до формування системи репутаційного менеджменту шляхом децентралізації управління репутацією підприємств і активізації співпраці з ключовими стейкхолдерами. This article is devoted to the fundamental principles of reputation management in companies, and the development of its methodological and quality assurance. Thanks to the results of the research, a conceptual approach was developed to build reputation management systems through decentralization of enterprises’ reputation management and stepping up cooperation with key stakeholders.Документ Інструменти формування репутації підприємства для різних стейкхолдерських аудиторій: PR, IR та GR(2019) Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаУ статті визначено, що стейкхолдерський аспект інституціональної теорії в еру економіки репутації знаходить прояв на практиці – в розвитку комунікаційних інструментів підтримання взаємодії підприємства зі стейкхолдерами, а також на рівні теоретичного осмислення і моделювання інструментів ефективної комунікації. Об’єкт дослідження: теоретичні та методологічні питання застосування інструментів комунікації зі стейкхолдерами в репутаційному менеджменті. Охарактеризовано особливості застосування основних інструментів формування репутації підприємства, а саме: PR (Public Relations), IR (Investor Relations) та GR (Government Relations) в розрізі ключових стейкхолдерських аудиторій. Завдяки проведеному дослідженню з'ясовано, що у формуванні репутації підприємства важливим є системний підхід. Принцип побудови системи репутаційного менеджменту підприємства відповідає забезпеченню довіри до нього згідно з визначеними векторами управління репутацією – щодо ключових стейкхолдерських аудиторій через канали комунікації. Комплекси інструментів комунікації та формування репутації з певними стейкхолдерськими аудиторіями як векторами в системі репутаційного менеджменту є такими: щодо стейкхолдерської групи споживачів застосовується продуктовий PR (PR-підтримка продажів, брендинг), у тому числі у формі інтегрованих маркетингових комунікацій; за напрямом роботи з так званою внутрішньою громадськістю – персоналом підприємства – внутрішній PR; щодо формування репутації власників та топ-менеджерів підприємства для зовнішньої громадськості – це персональний PR «перших осіб підприємства»; задля покращення/оптимізації відносин із владою – GR (Government Relations); за вектором вибудовування/оптимізації відносин з інвесторами – IR (Investor Relations). Ситуації, коли IR виходить на перший план у системі бізнес-комунікацій підприємницької компанії, різноманітні, і формат організації IR-роботи в кожному конкретному випадку залежить від типу підприємства. Запропоновано для розгляду найбільш розповсюджені варіанти використання IR для підвищення репутації компанії, цільові аудиторії їх IR-комунікації й інструментарій, який застосовують.