Перегляд за Автор "Зоренко, А. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства(2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Зоренко, А. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаЗапорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new marketsДокумент Реклама в комп'ютерних іграх як спосіб маркетингових комунікацій(2012) Зоренко, А. В.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Современные методы определения коммуникативной эффективности рекламы(2013) Зоренко, А. В.; Бадещенкова, Екатерина Сергеевна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга ФедосеевнаОписана суть коммуникативной эффективности рекламы. Рассмотрены различные методики, которые можно использовать при определении коммуникативной эффективности рекламы до и во время ее реализации. В частности, обозначены достоинства и недостатки каждой методики. Определены различные аспекты, которые имеют достаточно большое влияние на успешность каждой рекламной кампании. Essence of communicative efficiency of advertising is described. Different methods which can be used for determination of communicative efficiency of advertising to and during its realization are considered. In particular, dignities and lacks of every method are marked. Different aspects which have a large enough influence on success of every publicity campaign are certain.