Перегляд за Автор "Колодюк, Світлана Андріївна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ «Мeргелева гряда» або «Луганський стоунхендж»(2017) Береговий, Сергій Ігорович; Колодюк, Світлана АндріївнаУ роботі досліджено особливості будови пам’ятки (кам’яна загорожа). За попередніми дослідженнями археологи встановили належність “Мeргелевої гряди” до періоду пізнього неоліту (бронза). In this work the structural features of the monument (stone fence). According to preliminary investigations, archaeologists have established affiliation "Merhelevoyi ridge" to the period of Late Neolithic (bronze).Документ Маркетингова комунікаційна активність підприємства в умовах діджиталізації суспільства(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Колодюк, Світлана АндріївнаРозглянуто поточне становище напряму маркетингової комунікації в умовах діджиталізації суспільства. Встановлено, що інструменти соціальних мереж є ефективним інструментом побудови знання про бренди та генерування лояльності серед цільової аудиторії через формування комʼюніті. Надано рекомендацію щодо комплексного застосування різних видів онлайн-комунікаційних інструментів для збільшення ефективності рекламних активностей. The current situation of the direction of marketing communication in the conditions of digitalization of society is considered. It has been established that social network tools are an effective tool for building brand awareness and generating loyalty among the target audience through community formation. A recommendation was given regarding the comprehensive use of various types of online communication tools to increase the effectiveness of advertising activities.Документ Маркетингова комунікаційна онлайн-активність підприємства(2022) Колодюк, Світлана АндріївнаДокумент Оптимізація маркетингової кампанії: віртуальна і додаткова реальність(2018) Колодюк, Світлана Андріївна; Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються інноваційні підходи до застосування технологій Digital маркетингу для оптимізації маркетингової кампанії. Digital маркетинга для оптимизации маркетинговой кампании. Innovative approaches to the use of digital marketing technologies for optimization of a marketing campaign are considered.Документ Перехід до корпоративного бренду та якісний ребрендинг(2018) Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна; Колодюк, Світлана АндріївнаДосліджуються відмінності між товарним та корпоративним брендом, розглядається необхідність переходу до корпоративного бренду та якісного ребрендингу в умовах глобалізації економіки. The differences between the product brand and the corporate brand are studied, the necessity of transition to the corporate brand and qualitative rebranding in the conditions of globalization of the economy are considered.Документ Сегментування ринку та позиціонування на ньому товарів підприємства(2020) Колодюк, Світлана АндріївнаДокумент Сучасні тренди в рекламі(2021) Розумей, Світлана Борисівна; Колодюк, Світлана АндріївнаОбґрунтовано необхідність використання сучасних видів реклами як одного з потужних маркетингових інструментів. Визначено основні тренди реклами на поточний рік. Встановлено, що максимальна персоналізації рекламної аудиторії та використання сучасних Інтернет-технологій в рекламі є потужним механізмом просування продукції. The necessity of using modern types of advertising as one of the powerful marketing tools is substantiated. The main advertising trends for the current year have been determined. It has been established that the maximum personalization of the advertising audience and the use of modern Internet technologies in advertising are a powerful mechanism for product promotion.